Het Tao van verkoop (1997), Behr, E.Th.

Geplaatst op 16/12/2009 11:03

Als je jezelf niet meer intelligent en wijs vindt, kom je opeens veel minder ‘domme’ mensen tegen”. Waarom dit boek? Een aantal redenen: a) een combinatie van filosofie en verkoop, die aansluit bij ‘authentiek verkopen’. M.a.w. hoe blijf je zelf eerlijk en goed in zaken tegelijkertijd? b) en bij een bijeenkomst over verkoop in een klooster. ‘people’ en ‘profit’ gaan prima samen. c) het tao-isme is een Chinese bron van paradoxen en inzicht die mij aanspreekt en die ik graag deel met anderen die geïnteresseerd zijn in filosofie en d) typerende uitspraken: geef vertrouwen, laat verwachtingen los, stop met afdwingen, leef nu.

Inbrenger: Pieter Hogendoorn, directeur Duintop Advies

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


× zes = 54